Jesteśmy otwarci na wszelkie sygnały i opinie naszych Pacjentów. Dlatego za jedną z naczelnych zasad uznajemy gotowość do aktywnego ich słuchania, wyrażającą się w umożliwieniu każdemu Pacjentowi szerokiego i wygodnego dostępu do przekazania zastrzeżeń i uwag dotyczących kontaktu z naszym Centrum.
- wyznaczone są terminy rozpatrywania reklamacji, które określają, że reklamacje obsługowe powinny być rozpatrzone w czasie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, a reklamacje medyczne w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od czasu uzyskania wszystkich niezbędnych danych lub dokumentów,
- każde zgłoszenie reklamacji jest rejestrowane, a rejestry służą systematycznie wykonywanym raportom analizującym źródła niezadowolenia,
- wnioski z prowadzonych analiz kierowane są do niezwłocznego wdrożenia i przedstawiane Zarządowi,
Wszystkim Pacjentom korzystającym z naszych usług zapewniamy informację o przyjęty w Naszym Centrum zasadach podejścia do reklamacji oraz możliwość złożenia reklamacji w formie:
- poprzez przesłanie opisu sprawy mailem na adres rejestracja@masmed.com.pl